Věda se zde spojuje s duchovnem

Převzato z knihy Energie tachyonu

10.03.2009 23:50

Převzato z knihy Energie tachyonu - vydalo nakladatelství Pragma, Copyright © 2001, Pragma

Tělo není všechno
Léčit fyzické nemoci je vynikající. Ale nesmíme se omezit na viditelné fyzické výsledky, neboť náš opravdový cíl je vyléčení celé bytosti a rozšíření vědomí. To někdy může znamenat, že se fyzická nemoc nevyléčí, ale že se uzdraví duše.
Mír duše je nejvyšší cíl a na cestě k němu často zažíváme fyzická uzdravení. Není ovšem vždy nutné odstranit tělesné symptomy, abychom vnitřně rostli. Tachyonová energie si nevynucuje tělesné vyléčení, nýbrž pomáhá nám jako celým bytostem najít naše pravé bytostné Já.


Tachyon ve spojení s jinými terapiemi

Tachyonizované? nástroje se projevily jako nadmíru užitečné i ve spojení s jinými terapiemi, především s frekvenčními terapiemi. Neměly by se ovšem používat ve spojení s rentgenovou terapií nebo chemoterapií. Tyto terapie totiž tělu v podstatě škodí a tachyonová energie by se pokusila jejich působení neutralizovat. Pokud je rentgenová terapie nebo chemoterapie přes své negativní působení nutná, mělo by se počkat, než bude dokončena. Na závěr může tachyonová energie urychlit zotavení.

Vyškolili jsme mnoho terapeutů všech druhů. Seznam použitelných terapií je velice dlouhý. Následující výčet obsahuje jen některé metody ošetření, při nichž už se používají tachyonizované produkty: klasická medicína, plastická chirurgie, zubní lékařství, péče o nemocné, homeopatie, přírodní léčitelství, chiropraxe, osteopatie, Hellerova metoda, Alexandrova technika, feng šui, reiki, světelná akupunktura, terapie barev, terapie magnetem, Oliverova technika, jin šin jyutsu, kraniosakrální terapie, holografická alchymie, rapid eye terapie, dětské lékařství, buněčná restrukturalizace, touch for health, masáž, hypnoterapie, reflexologie nohou, fyzioterapie, terapie kyslíkem, zvěrolékařství, frekvenční terapie, aromaterapie, Feldenkraisova metoda, rolfing, šamanismus, tanec a pohyb, hudební terapie, práce podle Tragera, čchi-kung, polaritní terapie, therapeutic touch, bylinkářství, ajurvéda, výživa, biofeedback, relaxační a dechová terapie, floating, iridologie, proutkařství, práce s energií, Kirlianova fotografie atd.

Používají-li se Tachyonizované? produkty spolu s frekvenční terapií, stará se energie tachyonu o vyváženost, a pokud pacienti stále nosí Tachyonizované? produkty, rychleji se uzdravují. To je snadno vysvětlitelné: Pokud frekvenční terapeut uvede tělo nebo systém do rovnováhy nebo ho z rovnováhy vyvede a pak použije Tachyonizované? nástroje, přemění SOEP tachyonovou energii ve frekvence, které tělo potřebuje, aby pokračovalo v léčení nebo (to se stává dost často) aby znovu harmonizovalo část těla, která se po nesprávné nebo příliš dlouhé frekvenční terapii dostala z rovnováhy. Tachyonová energie se stala tajnou zbrani tisíce terapeutů, kteří Tachyonizovaými? produkty doplňují vlastní metody.
Ale tachyon nemusí být doplňující terapií - je sám terapií. Následující svědectví pomohou zprostředkovat dojem z léčivé síly tachyonu:

Pranava Chisholm
„Ošetřuji lidi světlem a medituji a musím upřímně říci, že mi tachyonizované produkty dávají mimořádné množství energie. Je to pocit jako šakti. Cítím se daleko silnější. Klobouk dolů před panem Wagnerem. Tyto produkty jsou vynikající."

Dr. David Baker
„V březnu 1993 jsem začal ve své praxi používat tachyonizované produkty. Mají neuvěřitelně silný omlazující vliv na mé pacienty."

Garry Fields, prosinec 1996
„Od té doby, co používám Tachyonizované? materiály, mám více energie a jsem bdělejší. Cítím se silněji spojen se Vším, Co Je a cítím opravdovou lásku a náklonnost ke všem živým bytostem. Tachyon zmírnil bolesti zad mojí babičky, artritidu mé tety a vyléčil mému příteli syndrom karpálního tunelu. Miluji tachyon a děkuji vám všem, kdo tyto produkty prodáváte."

Jocelyn Mire, 20. srpna 1996
„Když jsem dostala své první Tachyonizované? produkty, rozhodla jsem se je vyzkoušet na svých příbuzných, protože jsem znala jejich anamnézu a mohla snadno pozorovat jejich reakci. Moje 65letá matka trpí už několik let syndromem karpálního tunelu. Už po léta nezažila klidnou noc. Většinou se probudí brzy ráno s bolavýma, necitlivýma rukama. Natřela jsem jí ruce Panther Juicem, upevnila na zápěstí tři buňky o průměru 8 mm a nechala jsem ji tři dny a noci nosit chrániče zápěstí. Od té doby už neměla ani jednu bezesnou noc. Nosí chrániče při domácí práci a už nemá bolesti v rukou. Můj bratr byl operován kvůli přetrženému vazu v koleně, asi měsíc předtím, než jsem dostala první Tachyonizované? produkty. Chodil o berlích a koleno měl úplně ztuhlé. Bylo to pro něj nebezpečné, protože pracuje na ropném vrtu. Než zkusil Tachyonizované? produkty, mohl koleno ohnout jen o 90". Poté, co ho natřel Panther Juicem a na jeden den ho obvázal Tachyonizovanou? bandáží, mohl dělat dřepy.

Sandra L. Stretch, 21. března 1994
„Asi před rokem jsem strašně trpěla tenisovým loktem. Měla jsem takové bolesti, že jsem nedokázala zvednout ani šálek kávy a zkoušela jsem všechno možné, mimo jiné měděný náhrdelník. Nic nepomáhalo. Nakonec jsem to zkusila s Tachyonizovaným? masážním olejem. Natřela jsem si s ním loket a okamžitě jsem ucítila teplo. Od té doby už nemám s tenisovým loktem žádné problémy. Můj muž je skutečně skeptický, ale když i on dostal tenisový loket, dala jsem mu trochu tachyonizovaného oleje. Teď už nemá žádné potíže! Asi před šesti měsíci jsem měla operaci a rozhodla jsem se potírat jizvu tímto olejem. Jizva už skoro není vidět, a je neuvěřitelné, jak mi tento olej pomohl. Jsem masérka a budu v budoucnu váš olej používat, i když je drahý. Působí prostě mnohem lépe než normální masážní olej. Nejprve jsem s ním ošetřovala jen problémové zóny, ale teď ho používám na celé tělo. Výsledky jsou daleko lepší a moji zákazníci jsou velice spokojení. To může být podle mého názoru jedině Tachyonizací?. Máte vynikající produkt, a jsem šťastná, že jsem ho ve správnou dobu objevila."

PhDr. Cheryl-Jean Chan, klinická psycholožka, 13. července 1995
„Jen jsem vám chtěla říct, že jsou to ty nejúčinnější produkty, které jsem kdy vyzkoušela. Dávají mi energii a vracejí mi rovnováhu. Jsem v osmém měsíci těhotenství a poslední měsíc jsem trpěla chronickými bolestmi v kříži. Objednala jsem si vaše buňky o průměru 15 mm a dvě z nich si dala na kříž. Během 24 hodin potíže zcela zmizely. Kromě toho jsou stahy dělohy daleko méně bolestivé. Samozřejmě jsem doporučila vaše produkty své rodině a přítelkyním a hned jsem si ještě při objednala pár buněk na jiné části těla. V současné době používám náhrdelník a chrániče zápěstí a mám teď daleko víc energie. Jaké požehnání! Moc vám děkuji."

K.J., Santa Rosa, 19. srpna 1991
„Píšu vám, abych vám poděkovala za měsíce červen, červenec a srpen a doufám, že i za zbytek mého života. Třicet let jsem trpěla migrénou. Teď něco v mém životě chybí - bolesti hlavy! Od tachyonové terapie koncem května jsem už neměla ani jeden záchvat. To je pro mě ještě stále zvláštní pocit, protože jsem od roku 1976 polykala nejrůznější prášky proti bolesti (a předtím brala excedrin). Ale postupně si na to zvykám!
Mám jen jednu otázku: Je tachyon jiné slovo pro zázrak?"

MUDr. Christina Cummings, Kaiser Permanente
„Před osmi týdny jsem si vymkla kotník. Měla jsem silné bolesti, otok, výron krve a nemohla jsem se na postiženou nohu postavit. Ortopéd si nohu prohlédl a doporučil mi rentgen, protože velikost výronu ukazovala na zlomeninu. Výsledek rentgenu byl negativní. Normálně trvá dva až čtyři týdny, než se takové zranění úplně vyléčí a člověk zase může bez bolestí chodit. Ale když jsem si dva dny přikládala tachyonizované buňky a nosila Tachyonizovanou? bandáž, otok zcela zmizel a já mohla na noze skákat!"

Michael Brown, 13. července 1994
„Davide, můj příteli, velmi mě těší, že ti mohu podat zprávu o mé ,tachyonové cestě'. Už to

budou skoro dva roky, co jsme se potkali. Musím hned předeslat, že od té doby už nic není takové jako dřív. Oba víme, jak účinné a snadno uživatelné tvé produkty jsou. Je to zvláštní, že jsem tak klidný a soustředěný, přestože mi vibrace lidstva někdy připadají chaotické. Nemyslím si, že je to náhoda. Jak víš, je moje povolání trochu neobvyklé. Můžu ti naprosto důvěrně sdělit, že tachyonová energie zostřuje mou koncentraci a moje vědomí a pomáhá mi podat i za zdánlivě nemožných podmínek maximální výkon. Musím ještě přesvědčit o tachyonu jednoho kamaráda, taky motorkáře, a přimět ho, aby mi podal zprávu o svých zkušenostech, Davide, bolesti, s nimiž už jsem se smířil, zmizely. Mám svoji Flexcell u sebe 24 hodin denně. Od té doby, co používám tachyonizovanou kosmetiku, jsou můj obličej, krk a ruce neobyčejně hladké. Můj hedvábný polštář a pořádná dávka Tachyonizované? vody před spaním zlepšily můj spánek. A pak tu jsou vložky do bot, které mi umožňují být celé hodiny aktivní a téměř necítit bolesti v nohou nebo kříži. To bylo p.T. (před Tachyonem) nemožné.

To teplé sálání uvnitř, které občas cítím, ani nedokážu popsat. Z celého srdce se modlím, aby lidstvo tento nejjednodušší ze všech nápadů brzy pochopilo. Když záříme, ostatní to vnímají a září také, aniž vědí, co vnímají. Ty víš, co myslím, Davide. Poznali jsme opravdový zázrak a zamilovali se do něj. Každý den vidíme, jak tachyon působí. Úsměv na obličejích ostatních jenom odráží naše vnitřní bytostné Já. Můžeme chtít víc? Tohle je určitě ta nejlepší ze všech dob! A přitom jsme teprve začali. Budoucnost slibuje ještě víc, díky tomu krásnému světlu, které jsi světu přinesl. Mysli na to pořád, zatímco vstupujeme do nové dimenze. Jsme na této planetě, abychom ze všech sil pomáhali ostatním a abychom očistili naše vnitřní bytostné Já. Naším úkolem je všude šířit štěstí, lásku a harmonii. Nezapomeň: této malé, krásné jiskry světla, která ve mně hoří, se dotkl Bůh, a za to vděčím tobě, Davide. Proto ti líčím mé nejvnitřnější pocity. Ale někdy, a to víme oba, je lepší mlčet. Nyní přišel jeden z těchto okamžiků. Proto zavři na pár minut oči, abychom mohli navázat spojení, být si blízko a zářit. Tolik ti děkuji za tvou lásku a podporu. Kéž láska, světlo a štěstí navždy září zevnitř."

Anna S., Cotati, Kalifornie, 17. dubna 1992
„Poté, co jsem konzultovala tři lékaře, tři chirurgy, dva chiropraktiky, jednoho neurologa, dva fyzioterapeuty a jednoho kněze, aniž bych se zbavila chronických bolestí v levém rameni, jsem objevila vaši kliniku. Tehdy jsem užívala čtyřikrát denně protizánětlivé léky tišící bolest, které mi působily žaludeční potíže. Večer jsem užívala dva vicodiny a jeden prášek na spaní. Přesto jsem se každé tři až čtyři hodiny budila bolestí. Moje energetická hladina byla velmi nízká. Nemohla jsem pořádně pracovat a měla jsem problémy i v jiných oblastech života. Můj šéf hrozil, že mě propustí, protože jsem byla se svou prací pozadu. Špatně jsem vypadala a špatně jsem se cítila.

Téměř bych se byla vzdala všech nadějí. Ale když jsem se zúčastnila vašeho úvodního kurzu, udělal na mě velký dojem. Proto jsem se rozhodla zkusit vaši terapii. Pane Wagnere, to bylo to nejlepší, co jsem pro sebe mohla udělat. Během 20 minut bolesti naprosto zmizely. Poprvé za rok a půl jsem celou noc prospala. Když jsem se probudila, počítala jsem s bolestmi - ale byly pryč. Nevím přesně, jak tachyonizování působí, ale vím, že působí. Opakovala jsem terapii ještě jednou a to stačilo. Hned po první terapii jsem přestala brát léky, a teď o dva a půl měsíce později ještě pořád žádné nepotřebuji. Cítím se dobře! Moje energie se vrátila. Moc vám děkuji za ošetření, které mi vrátilo život a zdraví. Mohu je každému doporučit."

J.P.L., Santa Rosa, Kalifornie, 9. října 1991
„Měl jsem hrozné bolesti v kříži a v nohou, když jsem minulý týden přišel na svou první tachyonovou terapii. Jenom s námahou jsem mohl sedět, vstát a jít. V podstatě žiji už 28 let s více či méně silnými bolestmi. Začaly, když jsem dostal meningitidu míchy a prodělal během dvou měsíců osm punkcí. Slyšel jsem o Tachyon Health Centrum a rozhodl jsem se zkusit alternativní léčebnou metodu. Po mém prvním ošetření se bolesti během 24 hodin zmenšily o 95 %, a druhý den jsem mohl bez bolestí zařizovat běžné věci. To je první opravdová úleva za 28 let. Nevím, jak Tachyonizované? produkty působí - ale působí! Velice vám děkuji."

Jane Batterberg, Fountain Valley, Kalifornie, 20. ledna 1993
„Milý Davide, chtěla bych vám podat zprávu o tom, jaké zkušenosti jsem učinila s Tachyonizovanou? vodou a Tachyonizovanými? buňkami. Šlo mi o to dosáhnout lepšího umístění v cyklistickém závodě na padesát mil. Posledních pět let jsme se s mužem účastnili závodu pro každého z Rosarita do Ensenady. Uprostřed je dvanáctimílové stoupání. Až do posledního zářijového víkendu jsme celé léto trávili trénováním na závod. Stále jsme se pokoušeli překonat náš nejlepší čas, abychom testovali svůj fyzický stav (a zjistili, zda už stárneme). Je nám 50 a 51 a jsme v dobré kondici, protože v zimě jezdíme na běžky.

Letos Tom, můj muž, v létě ujel 1600 mil, daleko víc než já se svými hubenými 500 mílemi. To se také projevilo: měl daleko lepší výdrž a byl rychlejší. V týdnu před závodem jsme udělali test na 50 mil. Asi týden jsem užívala Tachyonizovanou? vodu ve vysokých dávkách (20 kapek dvakrát až čtyřikrát denně) a jela jsem tak rychle, že mi Tom radil, abych se držela zpátky a nevyčerpala se před koncem závodu. Jela jsem většinou vpředu a často jsem čekala, než mě dohonil. Když jsme zastavili na červenou, většinou jsem rychle vyrazila a pověsila se na vedoucího cyklistu, sportovce kolem dvacítky. Jednou jsem jela ve skupině cyklistů a jeden z mužů řekl: ,Jste opravdu dobrá!' Jaký kompliment od dvacetiletého padesátnici! Počítala jsem s tím, že se Tom bude cítit špatně, protože obvykle nejezdím vpředu. Ale nevadilo mu to. Ještě jsem si nebyla jistá, zda můj výkon souvisí s tachyonizovanou vodou. Rosarito mělo být důkazem. Rok předtím jsem překonala svůj nejlepší čas o pět minut. Bylo mi horko, měla jsem potíže s dechem a Tom na mě musel čekat.

Na konci závodu mi bylo skoro hodinu špatně. Tentokrát jsem nejen vypila spoustu tachyonizované vody, ale také jsem si dala dvě 15mm tachyonové buňky na krajinu plic a dvě 12mm buňky na stehna. Někde uprostřed kopce jsem se zeptala Toma, zda na něj mám počkat. Ale on mě povzbuzoval, ať do toho dám co můžu. To jsem taky udělala. Na konci jsem byla o pět minut před ním, přestože i on překonal svůj nejlepší čas. Já jsem byla pět minut pod svým nejlepším časem. Přesto jsem se cítila výborně! Nebylo mi špatně, necítila jsem horko, jenom nesmírnou energii. Musela jsem si buňky rychle sundat, abych se uklidnila.

Po tomto zážitku už jsem nepochybovala o tom, že tachyonizované produkty výrazně zlepšily mou fyzickou výkonnost a zásobovaly mě energií. Jak jsem zjistila, urychlují také hojení ran a prohlubují meditaci. Vložky v mých pohorkách a krém na obličej redukující vrásky jsou rovněž účinné. S krémem jsem velice spokojená, ale bohužel jsem se nenechala vyfotografovat "před" a "po", ani nemůžu Toma přesvědčit, aby krém sám vyzkoušel. Ale zdaleka nejdramatičtější byl ten závod na kole. Tam jdeme až na hranice našich možností a pokoušíme se překonat svůj nejlepší čas o jednu nebo dvě minuty. Letos jsem byla skoro o deset minut rychlejší než lani. Děkuji za vaše velkolepě produkty!"

Adam Dyer, Santa Rosa, 9. prosince 1991
„Milý pane Wagnere, děkuji, děkuji, děkuji! Tachyonová terapie mi pomohla. Po letitých bolestech, masážní terapii, která nepomáhala a drahé chiropraxi jsem vešel do vašich dveří a našel pomoc. Osm let jsem měl po nehodě bolesti a více méně jsem se s tím smířil, až jsem před měsícem tři noci za sebou nemohl spát, protože mě bolelo rameno a měl jsem ztuhlý krk. Když jsem byl na Floridě, chodil jsem k masérce (125 dolarů za dvě hodiny). Moc to nepomáhalo. Můj partner John mi vyprávělo vaší tachyonové terapii, a při zpátečním letu jsem četl příslušnou literaturu. Druhý den jsme se sešli na 45minutovou terapii a ihned jsem pocítil výrazné zlepšení. Možná si vzpomínáte, že pro mě nejdřív bylo těžké si lehnout a obrátit se na stole. Ale za pár minut jsem byl ohebný a bez bolesti! Následující terapie o pár dní později zlepšila můj stav o 85 %. Během týdne jsem byl úplně vyléčen! Dodneška (zhruba o měsíc později) jsem neměl bolesti ani bezesné noci a jsem plně pohyblivý. Jako mladý 26ti letý muž věřím, že budu brzy zase moci sportovat. Bylo by krásné, kdyby bylo o této terapii možné přesvědčit všechny lidi! Má neuvěřitelný účinek a je lepší než jakýkoli lék - a nemá žádné vedlejší účinky. Rád ji doporučím každému, kdo z ní může profitovat tak jako já. Ještě jednou děkuji!

P.S.: Mému partnerovi Johnovi se díky vaší tachyonové terapii rovněž daří dobře."

Judy Trujillo, 21. listopadu 1995
„Ráda bych podala zprávu o svých zkušenostech s tachyonizovanou vodou a mým kocourem. Vzala jsem ho ke zvěrolékaři, abych mu nechala vyčistit zuby, a zvěrolékař si dělal velké

starosti, protože kocour byl tak hubený (nikdy moc nežral). Udělal mu rozbor krve a zjistil, že ledviny jsou ve velmi špatném stavu. Řekl, že se pravděpodobně jedná o ,kočičí AIDS' a že není naděje. Celá zoufalá jsem kocoura vzala domů, rozhodnutá mu pomoci. Hned jsem mu začala dávat vitaminy a každé ráno a večer 3 kapky tachyonizované vody. Během několika málo týdnů přibral z necelých tří kilo na 4,75 kilo. Dnes má krásnější srst než kdy předtím, běhá po domě a řádí jako koťátko. Jakmile vstanu, běží k ledničce a hlasitě mňouká, než mu dám jeho speciální ,vodu'. Ani vám nemůžu říct, jak jsem vám vděčná, že jste Wheatiemu zachránil život."

Virginia Tucker, West Valley City, Utah
,,13. března 1996 jsem nalezla přítele. Ten den jsem objevila tachyonizované produkty. Je mi 69 let a trpím revmatickou artritidou. Ruce a paže mě bolely tak, že jsem je nemohla používat. Začala jsem tachyonovou buňkou, kterou jsem si upevnila na koleno. Kromě toho jsem si masírovala nohy Tachyonizovaným? olejem. Během pár dní mě klouby přestaly bolet. Když se bolesti vrátí, proces zopakuji. Každý večer a každé ráno si natírám paže, ramena a nohy masážním olejem nebo Panther Juicem. Nyní spím bez bolestí. Mohu chodit s pomocí chodicího vozíku, mohu chodit do schodů a sama vařit. Tachyon sice není lékem na artritidu, ale učinil můj život o mnoho příjemnějším. Děkuji vám, milý příteli."

Dr. Rocco Ruggerio
„Na základě svých výzkumů jsem přesvědčen o tom, že TLC Bars jsou nejsilnější vyrovnávací léčivé tachyonové nástroje, které existují. Výsledek je maximálně efektivní, když TLC-Bars používá školený uživatel a používá metody, které se učí na semináři o terapii bolestí."

Marilyn Leutz, 5. července 1992
„Milý Davide, ještě jeden krátký doplněk k mému poslednímu dopisu o tvé tachyonizované vodě, kterou užívám kvůli poškození chrupavky kyčelního kloubu. Můj zubař mě začal připravovat na implantaci, protože nevěřil, že by se periodont regeneroval. Ale o tři měsíce později byla kost zahojená a skoro dvakrát tak silná jako ostatní kosti v ústech. Za to vděčím především tachyonizované vodě. Cítila jsem působení vody velice zřetelně. Je to neuvěřitelné. Lékař byl velice překvapený! Ještě jednou ti děkuji."

Bili Burns, Las Cruces, 8. prosince 1996
„Muffie je moje 16 let stará fena pudla, kříženec. Mezi kůží a žebry se jí udělal nádor. Šest kapek tachyonové vody dvakrát denně zmenšilo bulku za dva dny o polovinu a po čtyřech dnech úplně zmizela. Dodneška se znovu neobjevila. Muffie teď denně nosí napříč přes srdeční krajinu dvě čelenky. Od té doby se výrazně zmenšil šelest srdce. Má teď také víc energie. Díky tachyonu!"

Steve Earthstar
„Měl jsem pacientku z jižní Kalifornie, která už 15 let trpí artritidou. Natíral jsem jí ruce Panther Juicem a ona plakala radostí poprvé za 15 let neměla bolesti! Týž den večer jí přítelkyně natřela Panther Juicem kříž, nejbolestivější místo. Poprvé za 15 let prospala nepřetržitě osm hodin a byla zbavena mučivých bolestí, kvůli kterým jinak byla celou noc vzhůru."

Colleen Ting
„Zbavili jsme dívku v pubertě menstruačních bolestí tak, že jsme jí dali buňku o velikosti 75 mm, kterou si přiložila na bolavé místo.Jedna žena, které byla neustále zima, přestala pociťovat chlad, když nosila Tachyonizovanou? šálu. Tyto šály zmírňují i napětí v oblasti krku a ramen. Mně dává šála vynikající pocit pohody, když pracuji v obchodě nebo jsem mezi lidmi. Cítím, že posiluje mé energetické pole a chrání mě před energiemi ostatních. Jedna známá učinila tutéž zkušenost.

Jiná žena mi vyprávěla, že od té doby, co po tři dny přikládala 75mm buňku na bolavé místo, už nemusí nosit krystaly. Jedna přítelkyně, která velice citlivě reaguje na energii, vnímá bandáž už na vzdálenost dva a půl metru. Když jsem bandáž vyndala z balíčku, stála ke mně přítelkyně zády. Otočila se a zeptala se: "Co je to?" Přiložila jsem jí bandáž, ale po pěti minutách jsem ji zase musela sundat, protože moje přítelkyně pociťovala horko. Druhý den dostala menstruaci. Neměla žádné potíže, a hlavně už tři týdny netrpí zácpou. Jiná senzibilka, kterou znám, řekla, že tachyonová energie je tak silná, že možná bude zakázaná.

Některé moje přítelkyně a já používáme tachyonové buňky,
když ošetřujeme různé body na těle podle metody Touch for Health Jedná se přitom o harmonizaci energetických polí těla. Držíme buňky nad těmito body. Cítím tuto energii velice zřetelně a pozoruji, že jsem vyrovnaná rychleji než obvykle."

Lorraine Opsitos
„Spadla jsem ze schodů a pohmoždila jsem si pravou nohu. Vazy byly poraněné a došlo k výronu. Měla jsem silné bolesti. Odvezli mě do nemocnice, kde udělali rentgen. Kosti nebyly zlomené. Lékař řekl, že nejméně týden nebudu moci chodit a dal mi berle. Tachyonizovaná? bandáž přišla UPS už druhý den ráno. Hned jsem si natřela nohu Panther Juicem a obvázala ji bandáží, do níž jsem zabalila sedm buněk T30-RO. Za dvacet minut mě přešly bolesti a asi deset hodin poté jsem chodila bez berlí, jako by se nehoda nikdy nestala. Dnes, několik týdnů poté, se mi ještě pořád daří dobře!"

Tammy Wood, Alternative Therapies Research, 11. října 1993
„Už čtyři roky nemohu vycházet z domu, protože od té doby, co jsem měla nehodu, mám velké bolesti při chůzi. Normálně mohu jen s námahou vstát z pohovky a i cesta ke schránce na dopisy je pro mě skoro nemožná. Dostala jsem Panther Juice a natřela si s ním kříž. Už o několik minut později jsem bez bolestí chodila po domě. Byla jsem tak rozrušená, že jsem šla k obchodu na rohu a zase domů - bez sebemenší bolesti."

Romayne Benninger
„Skoro mi to jde na nervy, že se mě všichni ptají, jak to, že teď vypadám tak zdravě. Pak jen říkám, že mi Tachyonizované? produkty vrátily mého psa, který měl být utracen kvůli chronické artritidě. Mojí 78leté matce, která byla velice oslabená srdeční chorobou, se zase daří lépe - a mně také! Mám tolik energie, že ji ostatní cítí přes celou místnost!"

Jan Kucher
„Tachyonizované? produkty jsou skvělé! Nedávno jsem si zlomil kotník. Klasická medicína by mi dala nohu do sádry a musel bych šest až osm týdnů čekat a pak se podrobit fyzioterapii. A i pak bych ještě měl slabý kotník. Místo toho jsem se rozhodl pro alternativní terapii. Díky Tachyonizovaným? skleněným perlám, které jsem upevnil po obou stranách, můj kotník denně sílí, i když od nehody uplynuly teprve dva týdny. Když perly odstraním, aby si noha odpočinula, během dvaceti minut celá oteče. Jakmile perly zase připevním ke kotníku, otok splaskne!
Doporučuji tachyon při každém zranění. Urychluje uzdravení a posiluje zraněné místo. Srdečné díky!"

B. Benson, Las Vegas
„Našemu papouškovi umřela před dvěma lety družka. Od té doby je úplně zticha. Před několika týdny jsem si všiml, že má zavřené oči. Každé ráno jsem vzal trochu teplé vody a hadřík a otevřel mu oči. Naštěstí jsem si vzpomněl na naši soupravu na vyrovnávání čaker a položil jsem safírovou buňku. o velikosti 24 mm na jeho klec, přesně nad jeho oblíbené sedátko. Druhý den ráno nás vzbudil svým zpěvem. Oči měl dokořán otevřené. O několik dní později moje žena pořád ještě nemohla věřit, že buňka funguje a dala ji pryč. Když jsem se druhý den ráno vzbudil, měl oči zavřené a nevydal ani hlásku. Rychle jsem mu vyčistil oči a dal jsem buňku zpátky na místo. Teď má oči zase v pořádku a často zpívá. Dokonce když někdo trochu zalomcuje klikou u domovních dveří, dělá rámus jako hlídací pes!"

Šari Star Dewar
„V roce 1978 mi lékař našel nádor na štítné žláze, který se hrozil stát zhoubným. Po operaci mi zůstalo jenom půl štítné žlázy. Příštích 18 let jsem bral každý den tři tablety syntetického hormonu štítné žlázy. V roce 1992 jsem začal hojně užívat tachyonizované produkty. Nosil jsem na jizvě tachyonizovanou šálu, kdykoli jsem mohl, a natíral si krk masážním olejem. Kromě toho jsem denně užíval Tachyonizovanou? vodu. Přede dvěma lety jsem si všiml, že když užívám hormon, jsem nervózní. Zkusmo jsem snížil dávku na 1,5 tablety denně.

Začátkem roku 1998 jsem už hormon nechtěl brát vůbec. Nechal jsem si zjistit hormonální hladinu a byla úplně normální!"

Šari Dewar
"V roce 1991 mě začala bolet zápěstí. Někdy byly bolesti tak silné, že jsem v noci brečel a prosil o úlevu. Věděl jsem, čím to je: pracoval jsem léta s kamerou, kterou jsem nikdy neodkládal. Takže jsem se připravil na život plný bolestí. Potíže byly ještě horší, když jsem psal na stroji nebo něco držel v ruce. Pak jsem vyzkoušel tachyonové buňky. Měsíc jsem nosil buňky o velikosti 24 mm na nejcitlivějších místech svých zápěstí. Buňky jsem přikrýval tachyonizovanými bandážemi na klouby. Asi po třetím týdnu začaly bodavé bolesti být tupější. Sotva jsem tomu mohl věřit. Asi za pět týdnů už mě zápěstí bolela jen po namáhavém dni. Koncem šestého týdne jsem mohl bez bolesti pohybovat rukama. Dnes už neCÍtím vůbec žádné bolesti v zápěstí. Ale když někam cestuji nebo několik hodin píšu na stroji, nosím pro jistotu bandáže."

Tato svědectví rovněž dokládají, jak účinná je tachyonová energie. Zmírňuje bolesti, zlepšuje zdraví a osvěžuje ducha.

Vyhlídky do budoucna
Je vědecky dokázáno, že tachyonová energie existuje a pohybuje se rychleji než světlo.
Výsledky výzkumů a Kirlianovy fotografie nás přivádějí k závěru, že tachyonová energie je bezfrekvenční energie, která posiluje SOEP veškeré hmoty. Studie dr. Cousense, laboratoře PSl-Research, dr. McVea, Edwarda Robinsona a Jacka Struckiho jakož i záznamy o pacientech dokládají, že tachyonová energie zlepšuje zdraví a dobrý pocit. Studie na myších, ovocných muškách a lidech ukazují, že Tachyonizované? produkty mohou proměnit typické nekoherentní, biologicky škodlivé vibrace v koherentní vibrace, které živým organizmům přinejmenším neškodí a možná jim pomáhají. Ze studií G. Haffeldera a Merkaba Company vyplývá, že tachyonová energie harmonizuje pravou a levou mozkovou hemisféru a stimuluje delta vlny. Dr. Rein dokázal, že tachyon může přinejmenším zpomalit rozpad DNK, pravděpodobně tedy i stárnutí.

To jsou přesvědčivé důkazy o tom, že tachyonová energie sama o sobě podporuje zdraví lidí, zvířat a rostlin.

Není pochyb - Tachyonizovaným? produktům patří budoucnost. Dává nám šanci překonat chaos a dosáhnout nové úrovně řádu. Pozvedá naše vědomí a vrací nám vyrovnanost, kterou potřebujeme, abychom nastolili mír. Samozřejmě, tachyon nemůže změnit svět, ale my můžeme. Víme, že ještě není příliš pozdě. Pokud my všichni naplníme s pomocí Tachyonizovaných? materiálů náš život harmonií a řádem, změníme svět!

Kontakt

Lukáš Sehnal

LS.LUCKI@SEZNAM.CZ

Frenštát pod Radhoštěm
www.alternativni-masaze.webnode.cz/
www.elektrosmog-ostrava.webnode.cz/
www.uzivamecds.webnode.cz

777 64 81 94

Skype jméno: Lslucki

Vyhledávání

"V tobě žije člověk,
který hledí ke svému Bohu tváří v tvář,
Je věčný a je v kruhu sedmi velikých duchů.
Je nadevším, co v tobě vzteklé je nebo ustrašené.
Vládne všemi silami horního světa.
Je pánem svého vlastního života,
vlastního zdraví a dokáže to i u druhých.
Nic ho nemůže překvapit.
Žádná nehoda nebo "náhoda" zaskočit.
Nemůže být uveden do zmatků.
A nic ho nemůže překonat.
Zná podstatu minulého, přítomnéh i budoucího."

(z pozmámkového bloku jednoho Velkého člověka, rok 1924)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode